Kommende arrangementer

SUB:ALT:DELETE

Kom med til den fedeste fest i Subhuset, når vi d. 12. juni får besøg af tre bands/DJs der skruer op for den technoen.

Under Holstebro Byfestival har du nu også mulighed for at danse til en masse fed technomusik, når Subhuset får besøg af Pinstripes, DJ Kenneth og DFC.

Vi har endda sørget for at entreen er helt gratis, så vi håber at du vil invitere alle vennerne med til en fed fest og få lyttet til noget godt techno - uanset om du er kendt i genren eller ej.


Hold dig opdateret med alle vores arrangementer på vores Instagram og/eller Facebook.

Tidligere arrangementer: